När man är sjuk får man...

Är hemma med feber, sårig hals, onda bihålor och allmänt trött kropp.
Ska försöka sova i 2 dagar på raken tänkte jag, så jag blir frisk fort,
vill tillbaka till arbetspraktiken på Svetz så fort som möjligt!
Tänkte visa lite vad vi fått göra där under förra veckan och den här, men det blir ett lite
längre inlägg och just nu finns inte energin till det. Men det kommer.

Däremot lägger jag in lite anda randombilder av sådant som hänt de senaste veckorna :)



Jag och småkatterna hade en skön dag på balkongen en av de fina, varma dagarna som var :) Lite ceasarsallad till lunch, Loka och datorn förgyllde en redan underbar dag :)



Hittade den här hyllan på Konsum och blev glad :D



Fick en fin klänningstunika av Pernilla för några dagar sedan,
den är jätteskön och kommer bli flitigt använd kan jag säga :)



Brände mig på armen på jobbet och märkte det inte förens jag såg det då arbetsoverallen åkte av
efter jobbet. Har en weird hög smärttröskel och kan ibland göra mig illa utan att jag märker det, och det är inte så bra. På kvällen började det svullna lite och då också göra ont, nu efter 2 dagar har det lagt sig lite men svider och bränner fortfarande :S






När man är sjuk och ligger utslagen i sängen så får man:
fotmassage, film, serier, milkshake och massa mer ^_^



Nu ska jag försöka sova lite till, febermardrömmarna har varit helt sjuka,
haha, hjärnan är en sjuk sak, helt klart. Invänta Anders som kommer hit vid halv sextiden,
ska försöka äta någon slags middag, fast det gör sjukt ont i halsen och jag har noll aptit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0