Tidsmaskin

Enligt klockan och kalendern är det 1 juni nu.
Galet. Tiden går så fort!

1 juni 2007 gjorde jag det här:


Påväg till jobbet på Lokaltidningen tillsammans med Micke och Annelie, underbara tider...
Håret var i en nästan ok blond nyans som jag kanske skulle kunna tänka mig ha igen.

Har inga bilder från 1 juni 2008, men dock från 2 juni 2008:




Jag hade köpt ett par converse på barnavdelningen för 200:- och ett par "finskor",
håret var blondt i en färg jag gärna skulle ha igen,
det var 35 grader varmt ute och mamma provkörde och funderade på att köpa en cab. Vilket hon också gjorde senare.


1 juni 2009:


Tyckte den här bilden var rolig, hade brunt hår och skrev bland annat såhär i bloggen:

"Små solstrålar som tränger sig fram genom gråa regnmoln och gör regnbågar åt mig.
Sedan finns det käftsmällar som dundrar till så hårt och plötsligt att man nästan tappar fotfästet,
för att inte tala om tron på det goda i människor.
Tillit och respekt har fått sig en rejäl törn också,
men jag kör mitt gamla goda hållbara tankesätt; dra inte alla över samma kant
(eller är det kam, har aldrig fått någon rätsida på det där).
I vilket fall, det finns rötägg, men alla är inte så."

En "vän" till mig, som jag ställt upp på jag vet inte hur många gånger,
valde att kasta bort vår vänskap bara sådär och i samma veva göra mig hemlös.
Trevlig "vän"... Hon försvann ur mitt liv och jag kunde inte vara nöjdare, dock saknar man såklart vänskapen som fanns,
men människan klarar jag mig bra utan.

1 juni 2010 har jag inget kort från tyvärr,
men den dagen bokade och beställde jag och Maria våra biljetter till rockweekend.
Det var en bra dag :)

1 juni 2011, inget kort just nu,
men jag har insomnia och sover 3 till 4 timmar per natt vilket är väldigt irriterande.
Det går ju, men jag tappar koncentrationen väldigt lätt och har huvudvärk mest hela tiden.
Imorgon (idag om några timmar) ska jag uppdatera med kort från igår (några timmar sen).
Jag och Anders har planterat mer blommor och grönsaker, bland annat lök och pumpa
samt bakat bullar och rabarberpaj tillsammans :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0