Ut i skogen

Planerar framtiden och det med lätt panik.
Men, ingen idé att ha ångest över sådant jag inte kan styra över.
Jag tar det då det kommer och försöker vara så väl förbered som jag kan.


Pernilla hörde av sig idag och bjöd på fika och kaffe, sedan tog vi en promenad
till elljusspåret och gick rundan runt, stannade till vid grillstället vid vattnet
och pratade, sen gick vi hemåt igen. Skönt att vara ute i skogen lite :)




Sista repet inför lördagens spelning ikväll :D
Går bara bättre och bättre med rösten, den blir inte lika ansträngd längre,
mycket av det har jag lillasyster Tina att tacka för som ger jättebra tips och råd :)
Måste fortfarande ta i lite och reglera här och där så det inte bara blir en jävla soppa av allt,
men jag börjar mer och mer gilla hur det låter när jag sjunger :)
Man vågar mer också. Går inte ens att jämföra med hur det lät då jag sjöng för ett år sedan då allt körde igång ^_^ Det gamla talesättet Övning ger färdighet stämmer ju :)
Och i vanliga fall brukar jag inte ha så mycket tålamod med att öva upp saker som från starten inte går så bra, så yeaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0