Sovrumsbravader

Har inte rökt sedan i lördagskväll,
så det verkar ju lite dumt att köpa cigaretter idag...humm...
Men känner jag mig själv rätt lär jag säkert göra det ändå, för att ha till helgen.
Äntligen ska väl sovrummet bli helt klart i helgen, nu när Anders är hemma igen
och vi har tiden till det :) Ska bli skönt att slippa sova i vardagsrummet, haha ^_^

Brännmärket på armen sitter kvar och gör ont, fan också.
Så idiotiskt.

Nästa vecka hoppas jag på ett rep med bandet innan vi har tre spelningar på raken varje helg.
Övning ger färdighet heter det ju och jag kan nog säga att jag själv tycker att min röst har blivit bättre och bättre allt eftersom månaderna har gått :) Det är inget skryt, för de som väljer att ta det så, det är bara jag som på riktigt är glad över att jag börjar utveckla en röst som faktiskt är bra och låter bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0