Rep med 2 band & miniweekend!

Igår repade jag med pojkarna och efter en timmas rep kom bandet Hillside förbi och vi repade
in två låtar som vi ska köra tillsammans på vår gemensamma spelning den 28 maj :)
Blev nånting vi bara bestämde oss för igår, jammade lite tillsammans och det lät bra,
så nu förgylls spelningen av två låtar i rolig mixning av banden :D
Vilka det blir? Kom och lyssna får du se ^_^


Blev mycket folk i replokalen men det gick :) och roligt hade vi :D

Efter repandet gick jag och Malin på en långpromenad,
ned mot Rotnäset och runt elljusspåret och sedan ner till vattnet en sväng åsså hem :)




Sitter nu och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan ta upp den och hänga den.
Vid nio åker jag mot Östersund och sedan invänta nattåget till Stockholm :)
Möter upp Anders på fredagmorgon och sedan blir det en miniweekend med hotell, konsert, shopping, träffa gamla vänner och massa annat roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0