Nervös

Ska väl uppdatera bloggen med lite bilder och så från Stockholmsresan,
men idag har jag haft annat för mig. Solat på balkongen och bara älskat vädret,
sedan hjälpte jag Pernille med hennes hår och efter det skulle jag och Malin på
långpromenad, men när vi gick förbi Lagmans så satt pojkarna ute och drack kaffe i solen,
så vi satte oss med dem och tog en kopp och hade mysigt i solen.
Mycket skratt blev det ^_^

Sitter i sängen nu och hoppas verkligen att jag blir trött i någorlunda bra tid,
ska upp 05.50, 06.15 hämtar Malin mig och vi åker mot industriområdet
för att gå första dagen på svetspraktiken. Jag är sjukt nervös och hoppas verkligen
att det kommer bra. Känner redan nu att jag inte kommer kunna sova bra inatt.
Men det ordnar sig säkert när vi väl kommit igång, så att dygnsrytmen blir bra.

Nåväl...ska lägga mig ner nu och invänta sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0