Man får inte kommentera

Sedan bollen hamnade hos dig, har den slutat rulla.
Jag får väl ta det. Det finns flera, men det är sorgligt och trist ändå.
Jag kan inget mer göra, och äggskalen kommer bli krossade om jag försöker mer.
Det känns onödigt och tungsamt, men det är inte mitt val.


Idag har febern gått ner och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan gå och jobba imorgon :)
Och så är det äntligen en hel helg hemma med Anders, känns som hundra år sedan, haha ^_^


Och, så ni vet, tydligen får man inte kommenter folks offentliga bloggar, hahahaha,
en sak jag fick lära mig idag. Nåväl, folk är folk, de kan inte rå för vissa saker verkar det som.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahhaha linda martinsson!!!

2011-05-20 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0