Kärleksdravel

Ja, det är väl en typiskt måndag.
Den här veckan får gå fort nu. Torsdag tar jag nattåget ner till Stockholm
och möter upp min älskade fina kille där för att gå på konsert samt ha en miniweekend på
hotell och shoppa lite och ha det roligt :) Jag fick det i alla hjärtans dagpresent,
helt otroligt ju! Vad är han för en kille kan jag tänka ibland, han är så underbar!
Han är min bäste vän och min kärlek! Skriver små fina kärleksbrev, skickar minst tre überfina sms per dag, och det är minst ^_^ Massa annat fint gör han också, men jag skulle väl tråka ut den som läser om jag skrev allt, haha. Han är en bra kock också iallafall, det bör klämmas in :D

Nu sk jag ta en paus, orkar inte plugga mer, och gå ut i det semifina vädret en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0