Jordgubbar på balkongen

Har sått lite grönsaker och sommarblommor och jordgubbar på balkongen,
nu är det bara att vänta och se om det blir något av det :)


Anders fick ansvara för grönsakerna och jag för blommorna och jordgubbarna, haha ^_^


Slänger in en tjuvtitt på hur sovrummet ser ut.
När jag sorterat och sållat bland alla bilderna från början till slut kommer ett längre
inlägg med massa kort :)



Verkligen gilla den lilla "balken" som går mitt i väggen och ser ut som en luftbubbla...
Och ja, väggarna överlag, det är ett gammalt hus som är byggt lite sisådär,
lite snett, lite vinnt, lite vrår och alkover och sneväggar och snetak och runda (!) hörn,
så allt för lätt att tapetsera är det ju inte, men jag älskar det här huset ändå,
det är charmigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0