Give them some slack

Tycker det är så synd när folk växer upp och glömmer bort hur det var.
Låt dem roa sig, du gjorde det också när du var där de är nu. Visst är det många år sedan nu,
men du kan väl inte ha glömt det helt?
Det är klart att det kan vara jobbigt när det stör, men kom igen, give them some slack.
Du har varit där du med, som sagt :) Och snart är det över.

Slänger in ett citat från min far-away-släkting Jessie:
"Can never be old and wise unless you were once young and crazy baby"

Fortfarande stressad över allt, får en klump i magen när man tänker att man
kanske fattar fel beslut inför framtiden. Tur man har fina vänner som lyssnar och finns där när man behöver mala på lite :)

Nåväl, tur framtiden är lång,
och så länge jag försöker bibehålla en positiv syn på så mycket jag kan blir det lättare.
Kan jag inte ändra saker får jag acceptera det och göra det till det bästa.


Kommentarer
Postat av: Maria

har man barn så förstår jag om man ogillar folk som lever rövare, eller ja, annars med om man ska upp och jobba eller så. Förra året ville jag klappa mina grannar jättehårt när dom tog studenten :S



Jag va rätt snäll och skötsam när jag tog studenten faktiskt :P

2011-05-26 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0