Ett gäspande ansikte

Jag är tröööött...men på ett så bra sätt!
Första dagen på svetspraktiken gick bra, vi gjorde mycket och det var slitsamt
men stärkande för både kropp och själ :)
Skulle gärna uppdatera lite mer om allt, och som sagt om Stockholmsresan,
men jag har verkligen inte tid :(

Efter jobbet blev det en snabbdusch, gå ärenden och sedan snabbt iväg till repan för att träffa
pojkarna samt medlemmarna i Hillside,
repa låtar, både våra egna samt de vi ska köra tillsammans med dem.
Gick bra, trots att det var sjukt varmt där uppe och jag var helt slut.

Efter repet vart jag bjuden upp till Pernilla och Honken på kaffe, väl behövligt, haha :)
Malin var med också och Per och Jonny, trevligt sällskap men vid tio över nio var jag
tvungen att slänga in handduken och dra mig hemåt med gäspande ansikte.

Nu har jag gjort matlåda och fixat allt annat som skulle göras,
bara att törna in så snart jag kan somna.
Jag är sjukt trött, men sömnen verkar inte vilja infinna sig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0