Kändiskvällen och no burgare!

I lördags var det kändisfesten, och jag hade en rolig kväll, men såhär i efterhand kanske jag kan känna att det hade varit mer värt att gå på Grand på Wolfman Jack för de är så jävla bra, eller ha åkt till Backe och träffat solrosorna där, men men :P

Jag hade en bra kväll iallafall som sagt :)
La som vanligt ner på tok för mycket tid och tanke på utklädseln,
när ska jag lära mig??? Blev inte ens uppropad på scen, en annan Kat-tjej fick kliva upp
istället, men men... Jag måste iallafall lära mig att inte lägga ner så mycket energi på
min utklädnad helt enkelt.


Plockade fram min Kat von D bok, som jag fick av fina lillasyster Tina i julklapp, 
för att Malin skulle få en bra uppfattning om Kat's tatueringar,
hon ritade mina armar med tusch och det tog sitt lilla tag :)
Till det målade jag ena ögat med blå ögonskugga, som Kat oftast har,
tog på mig det blå/vit/röda armbandet, samma som hon, medaljen osv osv.
Och såklart den blonda slingan i håret. Malin ritade ansiktet också :)






A var Nikki Sixx :)







Idag hade jag en halv burgare kvar från söndages ät-vad-du-vill-lunch,
tänkte äta den men nej...nu håller jag veckorna strikta, så det fick bli
fruktsallad istället :)




Kommentarer
Postat av: sandra

vem vann på kändiskvällen?

2011-03-28 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0