Vilken kändis är jag?

Fått tusn tusn förslag ang vem jag skulle kunna vara på kändisfesten, tack alla :)
Enda jobbiga är ju att jag bara har 2 dagar på mig att fixa fram grejer till en ny outfit,
och jag hinner inte sy nått heller med utbildningen och repa med bandet och Östersundsresa..
Så ja, fan, jag vet inte.
Enklast är ju att bara vara Kat och äga att jag är den tjocka versionen vs tjejen som kommer vara den smala, snygga Kat. Hon erbjöd sig btw att inte vara henne!
Lilla söta, nått sånt skulle jag aldrig kräva, eller ens tänka, det där handlade helt och fullt endast om att jag hatar att vara tjock som jag är :) Men hon var snäll i tanken, men nog kan vi båda gå
som Kat och rocka totalt :)
Så ja... men annars gillar jag de här förslagen bäst:

*Cher
*Madonna
*Janis Joplin
*Dita von Teese
*Ung Priscilla Presley





Men som sagt, jag hinner ju inte införskaffa det som behövs till någon av de där..synd synd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0