Oooootroligt vacker!

Trött, redan, kommer bli en lååång dag.
Men men, det går framåt iallafall, nu har vi verkligen kommit in i det vi gör
och framstegen går fortare :)

Tänkte bjuda på lite bilder på hur ooootroligt vacker man kan vara om dagarna ibland:


Mmmm, jag vet, snyggt va? xD

Gårdagens middag, kanske skittråkig att se bilder på,
men det är min blogg så jag gör som jag vill,
och jag vet en som uppskattade matbilderna då man använde sig
av Bilddagboken, haha, så om hon fortfarande läser så är det här för dig:


Liten bit nice kött, svartpeppar, honungskrydda, lökpulver,
vitlök och matlagnings"grädde",
steka, krydda och göra sås på skyn.
Lite grönsaker i ugnen istället för potatis eller pasta,
har vant oss bra med det nu, saknar varken pasta eller potatis
särskilt mycket konstigt nog.
Klarrrt!


Och såklart lite efterrätt, en gul/orange fruktsallad:


Havtorn, gojibär, ananas, banan, apelsin och mango :)

Rep ikväll, hoppas timmarna går fort till klockan sex :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0