Staaaan

Åkte till Östersund igår och hälsade på Kikki och Emil och sov över där,
träffade även Miriam och andra trevliga människor, gick på G3 och dansade (!)
och åt goood macka, sjukt trevlig kväll.
Vaknade tidigt imorse, vi hängde i soffan med godis och spelade Buzz
och slökollade på naturprogram :P
Åkte hem kvart i fyra, kom hem lite efter fem, rätt trött.
Sjukt fin dag idag dock, vi promenerade från Lit centrum till Norrgård
där bussen gick ifrån, var väldigt trevligt :D


Spelade spel igår kväll, laget jag var med i totalt utklassade det andra laget ^_^
"Med andra ord" tror jag det heter :)

Skriver mer sen, mer kort också, nu måste jag äta min friterade banan och ananas och glass innan det blir kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0