Folkrace och matkasse för dagen

Idag hängde jag med mamma och faster på folkrace, var lite kallt för jag klädde mig helt fel, men det var helt ok ändå.


Efter det gick vi ner på Rotnäset och träffade Robbon plus massa till som grillade korv och fläsk och kolbullar och pinnbröd, väldigt ambitiöst :)


Sen hem för att värma upp mig en liten stund och sedan gick jag och effektivhandlade.
Kan gå runt i mataffärer i timmar, titta och jämföra och planera middagar,
haha, lite lagomt mat-töntigt sådär xD
Idag tycker jag att jag fick ut mycket av pengarna,
sedan beror det ju på vad man vill ha också, och självklart vad man prioriterar,
men jag blev nöjd iallafall :D



För 288:- inhandlades idag:

1 burk skivad ananas
Blodpudding
Påskmust
1 kg Lasagne
1 mango
Seafoodsticks
1 paket bacon
Bananer
Energidryck
Fläskytterfilé
Gammaldags vanlijglass
1 hel grillad kyckling
Lök
Päron lättdryck
3 hg lösgodis
Mozzarella
Bröd originalrost
2 paket Wokgrönsaker

Så till middag blev det kycklingpanini som jag gjorde i våffeljärnet ^_^
Rostbröd, mozzarella, grillad kyckling, aioli, curry/mango-krydda och ananas,
pressa ihop i våffeljärnet eller ställ en tung kastrull eller liknande på järnet så det pressas ihop.




Lite mangoraja till det så, wünderful :D

Nu ska jag kika på Big Brother som boxern spelat in,
de är fortfarande ganska tråkiga faktiskt, om man jämför med tidigare säsonger,
men lik förbannat tittar jag. Suck, haha.



Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller med. BB är inte roligt men man tittar ändå. kanske för att det kanske skulle hända nått roligt.

2011-03-19 @ 19:13:22
Postat av: ronja

åååhhhh! påskmust!!!!

måste fan be mamma att skicka de till mig! ahhh va gott!

2011-03-20 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0