Svetsa smycken och vara grööön

Bra dag idag :) Gjort lite smycken, och jag har verkligen ingen aning om
de är fina eller bara skräp, men jag gillar dom själv, så det får räcka :D
Och Malin gillade det jag gjorde till henne också :)


Grundmaterial


Ett smycke, svetsat, smält, guldlöd och silverlöd :)


Och ett till :)


Tänkte visa lite bilder på det som hänt de senaste dagarna:


Underbara middagen jag kom hem till för två dagar sedan :D


Umgicks med vänner och A på lördagen, tog en slurk bananlikör och noterade att
det var gott, faktiskt :)



Idag är det som sagt St. Patricksday - Irlands nationaldag och som seden
bjuder ska man klä sig i grönt idag, annars får man nypa de personer som
inte har något grönt på sig ^_^ Jag såg till att vara onypbar idag.



Ha en bra st. patricks dag alla!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det syns att du har lyckats bra med diet och träning. missförstå mig inte, du har alltid varit snygg! Men du har blivit sjukt snygg och ser väldigt lycklig ut. Väldigt roligt att se.

2011-03-25 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0