Tiden rusar fram!

Vilken dag.....energin har legat på sparlåga och jag har tagit mig igenom dagen som en zombie.
Hemma nu efter ett kungligt bra rep med pojkarna, gick verkligen jättebra idag :D
Supertrött och snubblar fram, tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på teve redan nu,
fast den inte ens är halv nio, haha :P

Hittade lite fler "bilder från förr",
shit vad tiden har rusat fram de senaste åren O_o


Jag och Kikki en solig dag för några år sedan, jag minns exakt vart det är,
Kikki kom och hämtade mig på jobbet, jag jobbade på lokaltidningen då,
vi köpte lite lunch och gick ned till hembygdsgården och satte oss vid vattnet
och åt och solade lite :) Vardags-yeaj helt enkelt :D


Haha, det här är i gymnasiet, första ring,
vi tre tjejer som gick Estetiska programet - Drama :)


Här är jag 20 år, befinner mig hemma hos en vän i Råcksta.
Jag ser förbannat liten ut, hahahaha xD

Nä, nu som sagt, nu blir det säng och teve, Boxerna har spelat in
massa bra program som jag kan somna till :)

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0