Skor, smycken och semester

Vita skor är fint, men dumt.
Här är mina Wildflower som jag köpte när jag bodde i Backe,
de är himmla fina.
De är dock inte så fina nu tyvärr.
Smutsiga och välanvända.
Funderade på att köpa nya, men jag tror inte det blir vita den här gången.




Vill gärna åka på semester till sommaren, men det får kanske bli lite
festivaler och kortare resemål istället för en en eller två-veckors solsemester.
Bjuder på ett fånigt turistkort på mig i Egypten :P (dit skulle jag btw gärna åka igen)


De här skorna köpte jag för nått år sedan:



Ska ner i förrådet och leta rätt på mitt sminkbord och annat,
ska försöka leta reda på de här skorna också samt några cernitleraörhängen och
halsband och armband som jag gjorde då jag bodde i Stockholm,
har lovat att visa Maria dem bland annat, kan kanske inspirera eller liknande,
får väl se vad hon tycker om dem, jag minns knappt om de var bra faktiskt, haha :P
Men går jag ner nu kommer jag fastna där, bästa att slutföra ett projekt innan jag påbörjar ett annat. Jag har för mycket saker i mina förråd, tar timmar att gå igenom :P

Nu - middag!


Kommentarer
Postat av: Maria

lovat och lovat :P de var väl mest om du hitta dom, så vore de kul att se. :P

2011-03-21 @ 20:09:46
URL: http://mariiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0