Mina linnen

"Men det gör inget längre, det gör inget nu.
Inte som i att jag inte bryr mig om dig längre.
Men jag har lärt mig vad som är bättre,
och vad som är sämre."

Hittade bilder på mina linnen,
blev glad, det var himmla roligt :)
Läste någon timma efter det M's blogg där hon skrivit om att göra linnen
med egen design, weird va? 2 saker som bara ploppa upp sådär som hade med varandra att göra :)
Har funderat på att ta upp det igen och starta igång webbutiken men
jag har knappast mer tid nu än vad jag hade då, så ja..........vem vet.
Såldes gjorde de ju :D
Här är några:












Här är en design som en kille specialbeställde, han hade skrivit en låt och ville ha en fras ur den i en design av mig, fick fria händer med designen och han blev nöjd :)



Nåväl, får se om jag har tid över till att dra igång allt igen :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0