Memorylane!

Ååååh, hittade massa gammbilder!
Memorylane, here I come!


Jag och Björn, min bästa vän när jag bodde i Stockholm :)

Vi igen :)



Enda gången i mitt liv som jag haft riktigt kort hår ^_^


Haha, i gymnasiet :D Den högra bilden har faktiskt använts i en annons
för en hårsalong, hängde med i tidningarna i ett år ungefär, sånt gör
en alltid glad :)


Här är innan medicinerna, 30 kilo på ca 9 månader var både jobbigt,
chockande och hemskt...men det var ju tvunget så.
Bita ihop och ta livet så som det kommer, jag är fortfarande tjock
men inte lika mycket och jag kan gå ner nu när alla biverkningar försvunnit,
nu är det bara min lathet som bibehåller min tjockhet, haha :D Men nog önskar jag
att det aldrig hänt och att jag kunnat se åtminstone nära nog ut som på kortet.

Ne, dags att släppa memorylane för ett tag
och leva nu. Så nu stänger jag ned datorn och gör en kopp te :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du är fin som du är nu! =)

2011-03-24 @ 10:07:34
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0