Memorylane :D

Här är ett blogginlägg från den 15 april 2010:

"Jag har ett fett jävla smile på ansiktet just nu,
om jag lutade huvudet åt sidan skulle jag se ut sådär -----> :D
Har varit och repat med mitt band!
Yes, it's true, äntligen har jag ett eget band, wooohooo!
Kanske låter lite töntigt att vara så här överexalterat glad över något sånt,
men det spelar ingen roll, jag är jätteglad :)

Just nu är bandet till for fun, vi ska spela musik tillsammans
och ha roligt, det är det det ska gå ut på :)
Inriktningen är mestadels 80-tals hårdrock á la Guns and Roses, Ozzy, Skid Row and so on :)
Jag gillart!



Oskar - trummor, Erik - gitarr, Mats - bas, Cici - sång och egentligen skulle Maria ha varit
med idag också på keyboard/sång men hon fick förhinder tyvärr.

Ja som sagt, första repningen - I love it,
nu kan jag knappt vänta tills på tisdag då det är dags igen :D"

Men gilla, snart ett år då, om typ en månad :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0