Lättroad? Ja!

En del skyltar på affärer alltså xD Tur man är lättroad, haha!



Haha xD



Handla NU! INTE SEN! NU!!!
Hahahahahaha!! xD

Ja...haha, humorn är topp :P
Jag snörvlar och hostar och snyter mig och proppar huvvet fullt med nässpray,
alldeles för mycket nässpray...
Hade klackskor på mig i lördags, dansade så det gjorde ont i fötterna och tog då av
mig dem och lämnade in dem i garderoben, dansade vidare och när
kvällen var slut och jag skulle gå hem hade fötterna svullnat och jag fick inte på mig
skorna igen, haha! Jag tog dem då glatt i handen och resonerade som så
att det är väldigt nära hem och det gör inget alls om jag går
i strumpbyxorna hem, utan skor. På snön.
DÅ gjorde det inte så mycket, men imorse vaknade jag upp och kände hur en
förkylning så sakteliga börjar rulla över mig. CRAP!
Men jag ska mota den vid dörren, tamejfan!

Vi har ju spelning på lördag på 30års kalas,
så det går verkligen inte för sig att vara förkyld då.
Gick dock helt ok att sjunga idag på repet, aningens tondövhet, men va fan, det hör ju till, haha xD
Ibland skäms jag när jag sjunger och sjunger så fel,
men ja, det gick bra tillslut efter lite uppsjungning och skratt.
Rösten höll och jag är nöjd. Så är det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0