Helt uppåt väggarna

Bra torsdag, fast jag har haft fredagskänsla hela dagen :P
Fått mycket gjort och det har gått bra.

Kollat in lite tapeter också, skulle fota mina favoriter och sedan jämföra
i lugn och ro hemma men då dog min mobil, så det blev bara några få tapetprover fotade.




Ska kolla vidare imorgon, blev snurrig tillslut av alla valmöjligheter :P
Både köket och sovrummet som ska tapetseras samt målning av sovrummet,
ska bli trevligt att få snygga till det lite :)

Tradera som sagt, är en plats jag älskar att fynda på.
Har oftast svårt att hitta snygga skor i min storlek för jag har så små fötter.
Hittade dock de här fina skorna för 195:- inklusive frakt:



Ett platt litet paket innehållandes en mini-LP låg också i brevlådan,
kostnad: 13:- :)



Använder dem som pryndnad på väggen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0