Gnäll, jävelskap och underbara sommar!

Först måste jag säga att det är ett allmänt jävla gnäll på människor, om allt.
Livet är hårt ibland - take it like a man. Or woman.
Och ibland är livet inte ens särskilt hårt, det kanske bara är lite obekvämt,
men nog verkar det vara nog för att folk ska gnälla och det ska tyckas synd om och gud vet vad...
På med de mörka, negativa glasen och färga världen grå bara.
Roligt.
Sjung en klagosång längre än kinesiska muren med riktigt trumpna toner.
Underbart.
Stå i ett hörn och sura.
Fun!

Sådär, nu har jag ordbajsat klart om det tror jag. En eftermiddag med för mycket gnäll fick mig irriterad, sorry.

Igår hade A gjort underbar middag till mig då jag kom hem - så sjukt jävla gott!
Vilken kock :)
Mitt kontrollbehov av maten minskade rejält efter den måltiden :D

Tapeter har börjat rivas i sovrummet nu, cheeeesus vad många lager gammfärg och gammtapeter det verkar vara.... :P

Sitter och försöker skriva text till en låt Alex gjort,
det går ganska bra, men jag ändrar mig hela tiden,
för mycket inspiration kan leda till att det blir inspiration overloaded tillslut...

Längtar tillbaka till sommaren 2010,
vilken sommar det var :)
Jag och lilla blue gjorde sommriga saker nästan varje dag,
allt ifrån glass till minigolf till festival :)

Nåväl...nu blir det Alexandre Desplat, Tony Ingham och Danny Elfman ett tag,
underbara musik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0