Eller inte

Ursäkta mig nu, men vad fan ska man vara shysst, snäll och positiv för?
Verkar ju inte ge nått ändå.
Nä, att vara negativ och bitchig och sur och bortskämd, snacka skit om folk, vara elak...sånna saker,
det funkar det.

Så trött på många människor just nu.
En del får man fan gå som på äggskal kring och en del
bita ihop och ta skit från fast man fan inte orkar med människan egentligen,
men tydligen kan man bete sig hur som helst och säga vad man vill om människor,
men andra bryr sig inte, tycker inte att det är ett både barnsligt och elakt sätt.

Och sura och gnälla och vara allmänt ointresserad av saker om det inte handlar om den personen,
också helt ok tydligen.

Jag ska vara sur och negativ hela tiden f.r.o.m nu, en riktig gnällbitch helt enkelt,
för det är ju enklast.
Dumt av mig att försöka ha en positiv syn på saker, synd att försöka vara snäll och
trevlig.

Bara en sak.....jag pallar fan inte att vara så, jag kan inte vara varken långsur eller otrevlig särskilt länge, det är så jävla jobbigt. Men irriterad kommer jag säkert vara, för jag står fan inte ut snart.

Ursäkta så jävla mycket för det här otroligt irriterande och ordbajsiga inlägget. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: Libanlilly

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-27 @ 08:01:29
URL: http://libanlilly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0