Sen fisketur

Drog ut på en sen fisketur vid Fångsjön ikväll.
Gick dock den långa vägen till grillplatsen och hällmålningarna, haha,
upp över berget och ner och upp och vände om och fram och ja...Haha, tillslut var vi framme.
Tände upp en eld och tog en kopp kaffe och en bulle,
prövade fiskelyckan - jag fick 3 halvstora fiskar och Ander fick en liten mört :)
Sedan satt vi vid elden och lyssnade på musik samtidigt som vi lyssnade till stillheten,
grillade korv som Malin tagit med och bara njöt av att vara där vi var.
Tog den kortare stigen tillbaka till bilen och var hemma typ tio över ett tror jag.
Väldigt trevlig kväll!


Hittade murklor, den syns jättedåligt på bilden eftersom min mobilkamera varken har lampa eller blixt, men likväl - it's a murkla :)



Tände upp eld, hällde upp kaffe och tog en bulle, kollade på grottan, kollade på hällmålningarna (syns skitdåligt på bilden) och även fast jag växt upp med dem och sett dem i snart 30 år tycker jag ändå att det är så jävla coolt att de är där.
Något som människor för så otroligt länge sedan målat, och det finns kvar!



Jag älskar att meta, så vi satte oss på en sten i vattnet och metade, jag fick 3 fiskar och Anders en :)




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken härligt kväll ni ser ut att haft !!

2011-06-03 @ 03:39:18
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0