Badpojkar och svetsare!

Först och främst ska jag dela med mig av en kommentar som jag fått:

"Men vad duktig du är !! Du verkar ju kunna allt du !!"

Sånna kommentarer värmer verkligen hjärtat :) Jag blev så glad när jag läste igenom kommentarerna och såg den. Jag har nästan bara snälla kommentatorer och just sånna där små guldkorn i vardagen gör ju att man har lättare att glömma det som är dåligt :) Och personen som skrivit just den kommentaren är en otroligt duktig konditor, gör bakverk som är helt fantastiska!


Idag fick jag mina arbetskläder och på måndag börjar allvaret,
då är jag anställd svetsare :) Wooop wooop!



Hittade den här enormoförpackningen på Ica, haha,
en jävla massa B-SÅS!



Det har ju varit underbart väder den här veckan, och det har jag utnyttjat tillsammans med goda vänner, bland annat genom häng på kajen med badpojkarna, spelat brännboll (jag var helt slut efter två omgånger, en ute och en inne med tre slagomgångar, alltså sprang jag tre gånger kring planen, sedan var jag närmast död, haha) och massa annat roligt :)



Brännboll :)



Igår var jag på Alex's studentmiddag, världens finaste väder, massa roliga människor, god alkoholfri cider med jordgubbar och så sjuuuuukt mycket god mat! Grattis och hurra till Alex!



Efter middagen drog jag och repade med Icke sa Nicke, som jag ska sjunga med på Dundermarknaden. Det gick över mina förväntningar :) Hade varit trevligt med lite mer tid, är ju bara en månad kvar tills vi ska köra, men jag tror nog att vi knyter ihop det rätt bra :)

Imorgon åker vi i Aces High till Norsjö för spelning, kommer bli otroligt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0