Sooooova

Är inne i en riktigt jobbig insomniaperiod.
De brukar hålla på allt från 2 veckor till 2 månader.
Det här är en av de längre perioderna. Hur trött jag än är så kan jag inte sova.
Kroppen kan vara utarbetad och helt slut, det enda man vill är att lägga sig och sova,
men det går inte. Hjärnan snurrar på högvarv, tankar som inte går att stänga av,
restless-leg-syndrom samt en allmän orolighet som springer rut i kroppen och huvudet.

Får jag 4 timmars sömn på en natt är jag glad.
Det här måste sluta nu, snart. Börjar jobba på måndag och då börjar jag halv sju och
jobbar till fyra. Under arbetspraktiken blev jag helt slut de första dagarna men jag kunde ändå inte sova, så det är inget att hoppas på. Däremot brukar de här insomniaperioderna faktiskt ta slut,
göra uppehåll, och jag hoppas det sker snart.
Jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0