Shit...

Har fått förfrågan om att sjunga i ett band som ska spela på Dundermarknaden,
de behöver någon som sjunger och ja...det skulle vara kul, tänkte jag.
En liten detalj bara: låtarna...några av dem som jag aldrig i mitt liv sjungt,
inte ens skrålat med till på fest eller liknande. Och det är inte vilka låtar som helst,
jag börjar redan nu bli nervös och det är endast en månad tills Dunder är!
Fick låtlistan nyss och ja....shit...klarar jag verkligen det här???


Imorgon ska det göras balfrisyrer, roligt roligt :)
En som avbokade idag, så kan det vara och jag förstår,
men det hade varit bättre för mig om hon gjort det tidigare, så hade jag kunna fylla den platsen.
Nåväl, sånt händer :)

På onsdag blir det också balfrisyrer, då har de bal i Hammerdal.

På torsdag dra första repet med andra bandet,
fredag ta det lite lugnt och packa lite smått,
säga hejdå till Anders :( och sedan
drar vi till Norsjö på lördagen för spelning.

Nu får vi se hur allt går.




Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du klarar att sjunga med ett annat band! Kommer gå hur bra som helst!=) Var det den marknaden jag skulle få komma till? Om erbjudandet fortfarande står kvar ;)



Och oj vilka fina frisyrer förresten!

2011-06-07 @ 20:06:54
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0