En trött kropp på kajen

Idag var jag helt slut efter jobbet, men jag hade bestämt mig för att göra
det bästa av kvällen. Efter dusch och middag släpade jag åter igen
min trötta kropp ner på kajen för att umgås med fina vänner och bara njuta av solen.
Tog med körsbär och både Malin och Olle kunde knyta knut på stjälken i munnen :)



Nu är klockan redan tio över nio, haha, och jag har gjort matlåda och fika,
ska hänga i soffan och kolla på teve ett tag till.
Imorgon är det fredag och jag tror bestämt att jag ska slappa lite efter jobbet och sedan sätta mig på balkongen med massa vänner och hoppas på bra väder och kanske spela det hemmagjorda Monopolet som jag och Jonny
tillverkade för massa år sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0