Bland bebiskläder och farväl

Har totalslappat idag,
skön dag :)

Kollar runt på nätet efter lite prisvärda kläder, blir till att beställa nästa månad,
har redan dragit 2 beställningar den här månaden. (ja, alltså maj, men det är ju till juni)
Bland annat de två sommarklänningarna jag köpte och
sedan såg jag den här söta bodyn och köpte den till Maria och Dennis lilla bebis som
visserligen kommer först i december, men jag kunde inte motstå ^_^




Imorgon blir det avslutningsfest för vindkraftarna,
kommer kännas mycket tomt efter att de försvunnit, många av dem som har
blivit riktigt fina vänner.  Jag hatar att ta farväl :(

Sitter nu och funderar på om vi ska åka och fiska eller inte,
men det blåser ute och det känns som att det kanske inte är ett ypperligt fiskeväder,
men samtidigt hade det varit skönt att komma ut lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0