Axplock

Tiden räcker inte till allt...vilket är trist.


Min nya golvfläkt är superbra, inte lika varmt inne längre
och den går väldigt tyst :)


Jag längtar till lördag, träffa underbara vänner som bryr sig om mig och
alltid får mig på gott humör, träffa en gammal vän som jag aldrig hinner med
att träffa så ofta för vi har så olika liv men vänskapen är kvar, Anders kanske
kommer en sväng över dagen och det är såklart underbart! Och Malin hakar på
och tar en skön dag med solrosorna och får känna på Backelugnet :)


Pyttipanna till matlåda imorgon, jag vet, men orka laga mat varje dag,
en dag kan jag göra så ^_^


Fråga: Kan du glädja dig över andras lycka, eller kan du bara
trycka ned och få folk att känna sig små? Och gnälla på allt?


Undran: Kommer det vara bra väder då jag har möjlighet till ledighet?


Statement: Förra sommaren rockade och var skitrolig, den här är annorlunda och
fylld med jobb och nytt ansvar och trötthet och...............ja, massa annat som inte fanns förra
sommaren, så yeaj för förra sommaren och tack för den, som fan, och hoppas att den här
blir åtminstonde hälften av 2010 :)


Inte så konstigt: Saknar Anders ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0