Lycklig!

Vilka dagar jag har haft!
Jag är så glad att livet kan vara så här bra och är så tacksam!
Jag skulle kunna försöka sammanfatta allt som hänt, men det är så otroligt mycket
att det skulle ta en evighet att ens försöka. Allt går ju dock att sammanfatta med att säga
att det har varit så jävla roligt och underbart att det inte finns! Har ätit gott, skrattat så vi tappat luften, träffat massa nya bekantskaper och gamla, bott som VIPgäster i teaterloge 3, klätt ut oss tillsammans med människor med humor och självdistans (då kan man göra sånt, vi hade sjukt roligt) shoppat kläder på sjuuuk rea, myst i parken till duktiga musiker, träffat släkten, ätit hotellfrukost, stråkat, suttit i solen och bara njutit och kännt lugnet och åter igen - skrattat och haft det så bra! Jag är verkligen nöjd med min korta ledighet som lyckades sträckas ut till allt det här!
Kan klämma in lite bilder och försöka mig på en miniresumé någon dag framöver :)

Bakade en blåbärspaj igår med vaniljvisp till,
blev mycket god, kanske inte den vackraste pajen, men god ^_^
Diskmaskinen är på plats och det är så jävla skönt, jag ogillar stort att diska,
jag gör vad som helst hellre, dammsuger, tvättar, stryker, torka golv, damma, ja vad som helst, diska är nog bland det tråkigaste jag vet xD
Diskmaskinen var en god investering, helt klart!





På måndag är det upp klockan fem och jobba igen :)
Men ikväll kommer älsklingen hem och vi ska iväg till Tjärnäset :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0