Cernitlera"smycken" och hipp hipp hurra!

Idag kom mitt Buzzadorpaket :D
Så nu ska jag och några vänner prova på och se vad vi gillar det :)
Jag uppdaterar löpande här om hur det går.



En stor flaska till mig som Buzzador och tio mindre att dela ut till vänner
så att de också kan pröva och rapportera tillbaka om hur de upplever att
produkten fungerar :)
Jag har några småflaskor till att slumpa ut, så vill du vara med och testa
kan du slänga in en kommentar så får du en flaska!





---

Gjorde iordning en picknickkorg och drog ner på kajen med massa andra för att fira Olle som fyller år idag :D Fika och skratt och mys, hittade en jättegammal mobil som vi fnissa åt också ^_^








---

Efter och före kajen tog jag och plockade lite i förråden igen,
tar sån tid men lite plock då och då gör iallafall en liten skillnad.
Hittade plötsligt åt de andra smyckeslådorna, haha, och i dem fler gammla smycken.
När jag var yngre tyckte jag det var roligt att leka med cernitlera och göra smycken.
Gjorde allt från star wars gubbar till jordgubbar, muffins och tårtbitar, stjärnor och gnistrande bollar och gud vet allt. Jag sålde mycket smycken under den tiden, mestadels smycken med fjädrar och hematit, så jag slängde in några av lerasakerna också och sålde bort nästan allt.
Hittade ett fåtal nu i en låda i en av skrinen, inte mycket kvar men lite krams fanns det allt,
haha xD Kanske kan ge bort dem till några barn eller unga.



---

Redan torsdag imorgon, tiden rusar förbi!
Men på fredag kommer Anders!!!!!!!! Yeaj!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Å schysst mobil!=)

Jag tar gärna en dove-flaska och testar!=) Gratis är gott vettu ;)

2011-07-21 @ 08:41:24
URL: http://malinsminut.blogg.se/
Postat av: sandra

åååh jag vill testa:)

2011-07-21 @ 19:02:26
Postat av: sandra

duu förresten.. kostar det något att va med i buzzador?

2011-07-21 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0