Mat och försenade kläder

Blir ett tag mellan matinläggen nu,
har fått förfrågningar om när det kommer mer (vilket självklart är roligt) och det
kommer mer så snart jag har tid till övers :)

Jag går ju inte hemma och drar benen efter mig längre
utan jobbar hela dagarna och är trött när jag kommer hem,
så då lagar jag middag och matlåda och duschar och äter och sedan är
det inte mycket energi kvar i kroppen.
Men nu har jag lite ledighet att utnyttja så här kommer två överenkla och snabba saker
som jag nyss åt till lunch,
Sallad med rödbetor och kål samt en fin fruktsallad:



Tar inte alls lång tid att göra och jag personligen gillar den :)



Jordgubbar, banan, nätmelon, passionsfrukt och mandelflarn :D




Fick ett väldigt försenat klädpaket som sagt,
och i det fanns bland annat en fin klänning som är jätteskön :)
Önskar dock att klädpaketen inte varit så jävla försenade, nästan en månad tog det!
Lite av det får jag sälja bort på tradera, ligger en del saker ute redan,
en del av bebiskläderna sparar jag nog, finns andra som uppskattar sånt som ska få dem istället :D



Nu blir det solning på kungbalkongen med bok och musik och juice och jordgubbar!



Dagens citat: "Kan man inte stava till positiv så kan man nog inte vara det heller, stackars människa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0