Ljuva vackra Backe!

Ska strax bege mig mot Backe för att umgås med mina solrosor
och annat skönt folk :) Hört ryktas att Mathias kommer dit också, ska bli jävligt roligt
att träffa han igen!

Här är en bild från senast jag var på Fjällsjömarknanden,
vilken är ikväll i Backe, blir nog att man kikar förbi, men först och främst blir det mys i huset!



Hade en sjukt rolig kväll igår, återknöt kontakten med en människa jag "kände" när jag var liten,
umgicks med Jonny och hans jobbarkompisar och tog en pizza på hörnet,
skrattade med Douglas och Jimmy och ja, hade en riktigt bra kväll :)

Redan lördag och jag är måndagsstressad, haha, helt sjukt egentligen, men jag kan
inte slappna av helt, inte ens på helgen fast det är det man längtar efter hela veckan.
Bjuder på en bild på morgonCici, man är ju inte allt för fin halv sex på morgonen om man säger så xD



Här är lite bilder från mitt jobb, tycker ni det är tråkigt så trist för er,
scrolla ned och förbi isåfall eller gör nått bättre med er tid, hahaha :P
Ne men ja, här är bilder på verkstaden samt mitt bås där jag svetsar och slipar och visslar 9½ timmar per dag :)




Nu måste jag borsta håret och klä mig, strax dags att åka och det ska bli underbart roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0