Pumpa, lök och människor

Mysdag med familj och vänner ute i solen,
hann med fika och solning (de gånger solen tittade fram mellan molnen) och lite
shopping på Dollarstore.



Hittade två gröna fina zinkhinkar med
krok på som jag omplanterade lite saker i.
Det är pumpa och lök och blommor :)




Vi drog ihop ett gäng människor för gemensam middag och kubbspel ikväll,
laga mat på muurikan tillsammans, så nu hoppas jag att vädret håller sig i skick.
Behöver inte vara gassande sol, bara det inte regnar och blåser :)

---

Gillar min nya kamera skarpt, är van vid att fota med min mobilkamera
som varken har blixt eller lampa. Trots det tar den visserligen bra bilder,
men det är en helt annan sak med min nya riktiga kamera :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0