Försök att må bättre

Kom hem söndag natt vid halv tre,
satt uppe och kollade på teve och älskade min soffa i någon timma
och sedan blev det sängen, så jävla skönt med en säng ^_^
Helgen har varit fantastisk och jag ska uppdatera allt sedan.

---

Varför läser du min blogg? Du vill ju inte ha med mig att göra.
Varför stör du dig på saker? Det är mina saker som jag ventilerar som jag vill.
Jag skriver inga namn, jag hänger inte ut folk.
Jag skriver inte elaka inlägg om folks hår, klackar, ögonbryn mm för att få
reaktioner och fler besök i bloggen, om vi nu ska gå dit?
Jag fick ett svar iallafall, en reaktion, vi mailar nu och det kan leda till att vi börjar prata igen och det skulle bara vara en bra grej efter så här lång tid.
Jag skriver inte till folk att det de gör är vidrigt, vilket är en hemsk sak att säga.
Vad som hände henne tänkte jag skriva en annan dag, du har ju ingen aning om vad jag skulle skriva, eller hur? Hon hittade en liten etta som hon flyttade in i,
hon kontaktade mig någon vecka efteråt på dunder och vi kunde prata.
Det var vad som hände. Att hon faktiskt hade gutts nog i kroppen att komma fram till mig person till person för att prata, att hon inte fortsatte att gömma sig bakom sitt mail.
Och sådant uppskattas alltid, av alla jag känner iallafall, och det var roligt.
Jag hade däremot satt ett stopp och fortsatte inte att umgås, jag hade för mycket annat att fokusera på och lösa och det gjorde fortfarande för ont att ens se henne för att kunna fortsätta någon slags relation då.

Jag vet någon som klagar mycket på folk, som klagar på nästan allt som finns.
Jag klagar också på saker men försöker ha en positiv syn på det som går
och jag har aldrig sagt och kommer aldrig att säga att jag är bättre än någon annan.

Där är mitt svar, jag orkar inte bry mig i hur du uppfattar det, och jag orkade nästan inte skriva det här, men för att du ska sluta höra av dig till mig på olika sätt så
hoppas jag att du kan finna ro i svaret och lämna mig ifred nu, det var du om ville avsluta allt och därför förstår jag inte varför du läser mig blogg och kommenterar det jag skriver och känner att du måste säga att det jag gör är vidrigt. Försök må bättre, det är mitt tips till dig, försök att hitta ljuspunkter som får dig att finna ro och må bra.


Det var det. Nu ska jag dra på mig skor och huvjacka och gå och handla
lite, det regnar ute och det känns mysigt. En film, filtar, småkatterna som kurar ihop sig vid mina ben, en kopp te :D Bara Anders som fattas, men vi kanske kan ses snarare än vi trodde före helgen ^_^ Vi får se :)

Supertack till underbara tjejerna som förgyllde min helg och förgyller mitt liv,
ni är sånna där juveler ^_^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0