Ja det dundrar!

Kan ju inte lägga in alla bilder från Dundermarknaden, men ett par stycken får slinka med,
jag hade en mycket bra helg, under torsdagen var jag och repade med pojkarna i Österåsen, kom hem sent på kvällen, Pernilla kikade förbi och vi satt hos mig, sedan gick vi ut och kollade
på alla glada männsikor och gick uppåt mot mig vid ett-tiden, kikade förbi på hörnet för att ta en
öl med mamma, och Jay Smith blev bordsgranne.

Fredagen gick åt till jobblunch med jobbet, efter det en snabb sväng på byn, sedan hem för att hinna färga håret och duscha på 50 minuter, Anders och Malin D kom och sen gick vi ner på
området för att möta upp grabbarna och köra soundcheck, var klar vid sextiden, hem och duscha
och sätta sig på balkongen för att bara känna lugnet ett tag, ner på området vid tio
och klockan elva träffades vi i bandet upp för att ladda inför spelningen som satte igång halv tolv.
Tokmycket folk i det svarta tältet, pheeeeew, värme!!!
Men gu så roligt det var, älskade publik, dom var underbara! Och killarna i bandet, ja allt var så bra :D Efter spelningen riggade vi ned och packade släpvagnen med alla saker och någon gång efter ett var vi klara och kunde äntligen gå till öltältet och träffa alla andra och bara sätta oss ned och ha det roligt :)

Lördagen innebar langos, marknad, mys i solen, grillfest hos kusinerna, häng vid
vattnet, öltältet, massa kompisar och bara en helt underbar kväll!


Fina människor från Norrflärke kom och hälsade på! <3


Jag fick mitt artistpass och var löjligt glad xD


Soundcheck :)


Sitta på balkongen och bara känna lugnet!


Nere på området :)


LANGOS!


Underbara stämmning!

Måste avsluta här, kanske lägger in fler bilder om jag orkar framöver,
nu är det tre dagars jobb som väntar men på fredag blir det pirrigt jävla roligt äventyr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0