Man hinner knappt med

Det var skönt med en regntung dag igår, smatter mot plåttaket och film och filtar,
småkatterna som kurar med sina varma små kroppar mot mina ben och värmer upp
känslor som har kallnat. De har inga andra krav än mat och vatten från mig,
tillbaka får jag ovillkorlig kärlek. Inga krav. Gullkissar ^_^

---

Kokar kaffe, ska ut i sommarvärmen med familj och vänner
och fika och sola och kanske bada. Bara njuta av dagen :)
En dag som denna kan man inte sitta inne och kura, sommaren går så fort,
jag vill ta vara på varje dag. Så många att umgås med, så mycket att göra, 
så man hinner knappt med,
det är det enda kassa, haha, man får dela upp dagarna tidseffektivt men samtidigt
inte stressa. Jag ska försöka ta mig både till Norrflärke och till Östersund så jag hinner umgås
med alla, kommer bli en rolig sommar känner jag!

---

"Bara för att vi inte är vänner betyder inte det att vi är ovänner"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0