Kassettband från back in the days

Typ 3½ timma innan vi hoppar in i bilen som är skalbaggegrön och börjar
resan ner mot Hultsfred!
Jag har packat klart och inhandlat allt som behövs på bilresan,
lillebror är snäll och matar katterna och ja...nu är det bara att vänta :D

Ska som sagt lyssna på kasettband under resan ner, letade åt min låda med
band från back in the days, hittade ett band som betyder extra mycket för mig.
Jag tror jag var typ tio, elva, min äldre kusin var på besök hos oss och lämnade kvar
ett blandband med bland andra Metallica och Clawfinger.
Jag lyssnade nästan sönder det där bandet, där började mitt musikintresse utvidga sig
och gick från Led Zeppelin och Uriah Heep (pappas LP-skivor ^_^) till mer hårdare hårdrock.
Lånade ett band med Twisted Sister och Metallica av en klasskompis när vi gick i fyran och dessa två band var mina absoluta favoritklenoder. Sedan gjorde många, många andra grupper och artister
inträde i min värld och på den vägen är det :)




Finns flera saker som gör mig lessen nu, men det är ingen idé att jag begraver mig i det
för inget gott kan längre komma ur det. Man får acceptera och försöka gå vidare.
Ord är bara ord, även om de gör ont, men som sagt,
acceptera och gå vidare.

Kom några försenade beställda paket till idag med babykläder, som jag måste sälja,
så är någon intresserad kan ni höra av er. Det är till en nyfödd, mest bodysar men också tröja och mössa och annat. Bloggshoppen och Tradera annars :)

Kommer aldrig förstå mig på folks tvära kast och egentliga inneboende förakt
och missunsamhet, men man lär så länge man lever :D Livet är långt och det är bra,
då har man lång tid på sig för att börja resan mot att må bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0