Kan det bli bättre?

Blev en jättefin helg, finkillen har varit hemma och vi har hunnit umgås
och fixat lägenheten och bara haft det bra!
Diskmaskinen är installerad och funkar bra!
På lördagen fick vi finbesök i form av Malin D och då blev det picknick på utebadet och en tripp till dollarstore och en guidad tur i vackra Ulriksfors.
Sedn hem till mamma en sväng och sen hem för att grilla.
Mötte upp med massa vänner på kvällen och vi drog till och med till Flykälen en sväng!
Fan så kul det var! Jag och Malin stod längst fram och Stardust-Ingela vickade ner micken åt mig under highway to hell och jag sjöng och hon sa: Du ska upp på scen! och tog tag i min arm och hjälpte mig upp åsså fick jag sjunga :D Roligt som fan var det, hela kvällen var sjukt bra!

Söndag blev myssöndag med bio i vardagsrummet, finkillen stannade till åtta men sedan var han tvungen att åka hemöver igen :(
Idag är det måndag och vi ska in till stan och shoppa, jag har ju lite ledighet kvar, pheeew :)
Så jag och Malin och Malin styr in mot stan om ett tag och sedan stannar vi där,
har bokat rum på pensionat och ikväll blir det först en reunion med massa roliga människor på gorefest och efter det blir det stråket!



Fick låna en jättefin klänning av Malin :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jättejättemycket för helgen och veckan! Så fantastiskt roligt! Jag håller på att kolla på korten och typ grinar för att det är över..;)...skönt att vara hemma dock! Men det gör vi om!=)

2011-07-28 @ 21:44:39
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0