Hultsfred och annat :)

Pheeeew, lång dag, men fått mycket gjort,
det börjar ta sig :)

Ikväll ska jag möta upp med syster och planera äventyret hon styrt ihop till helgen,
ska bli så jävla roligt att åka iväg, jag älskar impulssaker och det här kan bara bli bra :D
Jag har tiden, jag har pengarna, jag har lusten och framför allt: Jag har viljan och ett gott humör!
90 mils roadtripp med massa kul på vägen och väl framme: Hej hej Hultsfred!
Trodde inte jag skulle komma iväg på nått i sommar utan bara hänga hemma,
hade inte varit så kasst faktiskt, här kan man ju umgås med härliga vänner, njuta i solen på balkongen eller på kajen eller ja, vart om helst, underhållare med en gitarr i handen finns det gott om i umgänget, klippa mammas gräsmatta, baka pizza i bakstugan hos Anders föräldrar,
bada och ha picknick, gå på långpromenad och prata, ta en kaffe på Saga och ja,
det finns ju massa jag kan hitta på här med som är roligt.
Men, som sagt, det ska bli så kul att få komma iväg på nått sånt här :D

Tänkte lite löst på att åka till Riga, men Anders har svårt för att få ledigt
och åker man iväg dit så vill man ju ha ett par, tre dagar på sig för att hinna med allt där.

Uppdaterar mer sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0