Hultsfred, eller Norrflärke?

Satt hemma i godan ro och slöade, trött som vanligt och samtidigt stressad,
så piper mobilen till och systeryster skickar en förfrågan om jag vill
göra något impulsivt och roligt tillsammans med henne och P och L.
Haka på till Hultsfred efter att jag slutat jobbet på fredag?
Men såklart!
Efter 20 minuter får jag reda på att M anmält sig frivilligt till att åka på äventyr
hon med (hon visste dock inte vad det var innan hon sa ja, fick reda på det
när hon ringde Tina) så nu är det tydligen full bil.

90 mil. Jag som lovat mig själv att aldrig mer åka på så långa roadtrips, haha!
Tror dock att det kommer bli galet roligt, tack kära syster för att du frågade mig!
Lite smådetaljer som ska fixas, helt bokat och klart är det inte, men jag tror nog det blir så.

Blir det inte av så åker jag nog till Norrflärke,
en skön helg där, baka, bada, promenera och njuta av vackra byn och underbara människorna :D

Kommer såklart sakna Anders, det är ju himmla trist att vara ifrån varandra såhär,
men vi visste ju att sommaren skulle bli såhär, han jobbar och ser till att vi har en bra höst med massa roliga saker och jag gör samma sak, och de helger vi hinner ses är underbara!

Nu ska jag kika lite på teve och sedan läsa och somna så jag
kan kliva upp och jobba och upprepa det i några dagar och sedan får vi se
om det blir Hultsfred eller Norrflärke :P

Fridens lijor på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0