En framtid att se fram emot

Idag firar jag och Anders 9 månader tillsammans :D
Inte alls lång tid, jag vet, men det känns mycket längre ^_^
Känns som flera år. Och det bästa är att vi har hela livet framför oss.
Plugga klart, jobba båda två, köpa hus, gifta oss, skaffa barn :D
Det är en framtid att se fram emot och jag är glad över det.


Ska laga en riktig gomiddag ikväll och kika på film,
kom hem för några timmar sedan från Tjärnäset där det var
otroligt vackert som vanligt och vattnet i sjön var perfekt badtemperatur :)
Just nu ligger Anders och Kamsen och slummrar bredvid mig i soffan och Kaka och Demi på golvet.
De är så söta allihopa och de är mina, underbara värld :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0