Buzzador!

Jätteskön helg i Backe, middag och massa prat och Lp-skivor i goda vänners lag,
Ed visade husets alla skrymslen och vrår och tillhöande replokalhus samt lada,
jag och Mathias sjöng lite tillsammans vilket för mig var sjukt roligt eftersom han sjunger i ett av mina favoritband, och vi sjöng min favoritlåt :)

Gick på marknanden idag och köpte munkar och armband och tallrikar bland annat,
for hem och gjorde matlåda och planterade om blommorna på balkongen.

Ska lägga upp bilder när jag har mer tid, nu är det lugna gatan och upp fem imorgon i vanlig ordning och jobba i 9½ timme :)


Och jo, just ja, jag är Buzzador, och har den här månaden blivit utvald till att "buzza" om
Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.
Som Buzzador är man först ut att prova nya produkter och tjänster,
och gillar man dem så sprider man ordet till sina vänner , bekanta och familj :)
Jag ska själv först testa balsamet och sedan får jag dela ut ett antal småflaskor till
folk som de i sin tur får prova och kolla vad de tycker om det.
Om du skulle vara intresserad av att prova Dove Intense Repair Express Intensivbalsam så släng in en kommentar så ska jag slumpa ut ett antal som får prova tillsammans med mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0