Bloggen är din :)

Tittat på filmen One hour photo,
den var lika bra som första gången jag såg den :)

Funderar på en promenad eller kortare springtur i regnet, är lite rastlös.
Samtidigt finns det en del jag kan göra här inne också.
Fast en liten fisketur skulle sitta fint det med ^_^

Ska ta mig till pappas stuga någon dag framöver och kolla in hjortronen
som växer runt omkring där, de berättade på radion att de kommer mogna ca
två till tre veckor från nu och det kan nog stämma, så då måste man ut och plocka och
koka sylt :) Älskar hjortron, bland det godaste som finns.
Mamma har kokat rabarbersaft och det är också bland det godaste som finns :)

Tänkte uppdatera från Hultsfred och bilresan men det är så mycket
att jag väntar lite med det :) Blev det här randombabblet istället, haha :)
Det är skönt att randomskriva i sin blogg ibland, även om det kanske inte fyller en funktion
för någon annan så kan det vara skönt för en själv, jag går ibland tillbaka i tiden och läser gamla blogginlägg och även de som inte innehåller extraordinära saker är mysiga att läsa. Det behöver inte alltid vara massa "coolt" eller "tufft" eller liknande. Vanliga vardagliga saker är ok, saker som betyder något för en själv men som andra inte förstår är ok, låttexter, dikter, citat, funderingar, frågeställningar...allt är ok :)

Nu ska jag kolla om det finns målarfärg hemma,
kanske ska måla om lite möbler, eller kolla på en till film och fortsätta
mysa med katterna och en kopp te :)
Så får jag springa eller promenera imorgon, nu vet ni det kära läsare :)

Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0