Bara till dem det berör :)

Till alla dem det berör, ni andra kan hoppa över det här:

Jag vet att ni vill vara snälla och informera mig, men det är lugnt,
jag har lagt det där bakom mig. Jag läser inte hennes blogg och ni behöver inte upplysa mig
om vad hon skriver för egentligen spelar det ingen roll.
Jag vet att ni vill veta vad hon skrivit bara till mig men det spelar heller ingen roll,
jag behöver inte sprida det längre än till mig och tänker inte prata om det.
 Jag gjorde ett avslut och sedan ett till,
det får räcka så :) Jag tycker vi kan prata om andra saker :)
Och som sagt, jag vet att ni är snälla och jag uppskattar er,
men lägg inte ner tid på det där, ibland är saker bara outgrundliga och
lättast är att släppa det :)
Men tack alla ändå, jag vet att ni bara vill väl ^_^

---

Nu ska jag ut i solen, vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0