Babykläder till salu

Min vita väska är nog kasserad for ever skulle jag tro.
Tur jag har den svarta tygväskan, den känns dock lite för liten efter att jag
haft den vita ett tag nu. Nåväl.

Rensar upp mer i förråden, men det tar sån tid och jag är så jävla trött,
aptråkigt och lätt jobbigt :P Får bli...en annan dag, helt enkelt.

Har lite babykläder till salu som jag ska hä iväg i bloggshoppen och på Tradera.
Eller spara dem till någon annan, eller min/mina framtida barn,
inte köpt till dem men nu får det väl vara så. Och avboka en spaweekend som inte
kommer ske.

Bild, om någon är intresserad:



Är så jävla trött, och lessen.
Men ja....vad ska jag göra åt det? Bara att fortsätta andas antar jag,
framtiden är lång och man vet aldrig vad som händer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0